Face Upward - Widget

Kursy kwalifikacyjne (technik hotelarstwa)

  • Cel kształcenia
  • W wyniku kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa absolwent będzie potrafił:
    • stosować podstawowe zasady gospodarki rynkowej,
    • korzystać z przepisów prawnych do prowadzenia zakładu hotelarskiego,
    • stosować zasady i instrumenty marketingu w działalności hotelarskiej,
    • fachowo i kompleksowo obsługiwać gościa hotelowego posługując się technikami pracy na stanowiskach w różnych rodzajach i kategoriach bazy hotelowej,
    • posługiwać się biegle językiem obcym w zakresie słownictwa zawodowego i branżowego,
    • organizować pracę w zakładzie hotelarskim,
    • organizować usługi turystyczne i rekreacyjne,
    • postępować zgodnie z zasadami etyki i kultury zawodu,
    • stosować przepisy ochrony środowiska,
    • doskonalić swoje kwalifikacje zawodowe.
  • Perspektywa
  • Technik hotelarstwa jest zawodem o charakterze usługowym. Dominującymi w nim typami relacji są człowiek-człowiek, człowiek-dokument - co podkreśla cały tok nauczania. W związku z tym zwraca się szczególną uwagę na kształcenie umiejętności dotyczących prawidłowego zachowania, postawy nawyków, sposobu reagowania na życzenia gościa hotelowego oraz właściwą obsługę, odwołując się stale do zasad etyki i kultury zawodowej.

    Typowymi miejscami pracy technika hotelarstwa są obiekty bazy noclegowej takie jak:
    • zakłady hotelarskie,
    • ośrodki wypoczynkowe,
    • zakłady uzdrowiskowe,
    • pensjonaty,
    • zajazdy gościnne,
    • schroniska,
    • kwatery prywatne,
    • organy administracji samorządowej, zajmujące się usługami hotelarskimi,
    • branżowe organizacje i stowarzyszenia.
  • Kwalifikacje
    • K1 Planowanie i realizacja usług w recepcji.
    • K2 Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie.
  • Zajęcia zawodowe
  • Planowanie i realizacja usług w recepcji, obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie.
  • Przedmioty
  • Organizacja pracy w hotelarstwie, działalność recepcji, usługi żywieniowe w hotelarstwie, marketing usług hotelarskich, podstawy działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego, język obcy w hotelarstwie, techniki pracy w hotelarstwie, obsługa konsumenta, obsługa informatyczna w hotelarstwie.


Zapisz się on-line! »
wsd
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2014 - Twoja Szkoła