Face Upward - Widget

Kursy kwalifikacyjne (technik obsługi turystycznej)

  • Cel kształcenia
  • Celem kształcenia w zawodzie technik obsługi turystycznej jest przygotowanie absolwenta do tego aby potrafił:
    • koordynować i nadzorować realizację obsługi turystycznej w celu uzyskania maksymalnych efektów finansowych i społecznych firmy,
    • badać popyt oraz kreować podaż usług turystycznych dla klientów krajowych i zagranicznych, współpracując z innymi uczestnikami rynku,
    • planować trasy podróży i dokonywać odpowiednie rezerwacji w hotelach dla klientów,
    • organizować pełne grupowe wyjazdy służbowe lub urlopowe.
  • Perspektywa
  • Do zadań technika obsługi turystycznej należy kompleksowe świadczenie usług turystycznych tj: przyjmowanie zleceń klienta, programowanie imprez, kalkulowanie zamawianych świadczeń, czuwanie nad prawidłową realizacją zamawianych usług, dbanie o prawidłowy wizerunek przedsiębiorstwa głównie poprzez profesjonalną obsługę turystów.

    Zgodnie z posiadaną wiedzą i umiejętnościami absolwent przygotowany będzie do podejmowania pracy w:
    • biurach podróży,
    • agencjach turystycznych,
    • ośrodkach informacji turystycznej,
    • organach administracji samorządowej zajmujących się organizacją i promocją turystyki.
  • Kwalifikacje
    • K1 Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych.
    • K2 Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprzedaż usług turystycznych.
  • Zajęcia zawodowe
  • Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych w biurze podróży, obiekty noclegowe, sprzedaż i rozliczanie imprez i usług turystycznych w biurze podróży, informacja turystyczna.
  • Przedmioty
  • Podstawy turystyki, podstawy działalności gospodarczej w turystyce, marketing usług turystycznych, geografia turystyczna, organizacja imprez i usług turystycznych, język obcy w turystyce, obsługa turystyczna, informacja turystyczna, obsługa informatyczna w turystyce, praktyki zawodowe.


Zapisz się on-line! »
wsd
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2014 - Twoja Szkoła