Face Upward - Widget

Kursy kwalifikacyjne (technik organizacji reklamy)

  • Cel kształcenia
  • Celem kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy jest przygotowanie absolwenta do tego aby potrafił:
    • posługiwać się narzędziami stosowanymi w przekazie reklamowym,
    • wykorzystywać zasady tworzenia sloganów reklamowych,
    • obsługiwać programów graficznych.
  • Perspektywa
  • Technik organizacji reklamy powinien docierać do odbiorców różnymi środkami reklamy, skutecznie oddziaływać na ich pozytywne postawy, emocje, przekonania. Dlatego w procesie dydaktycznym kładzie się nacisk na kształtowanie takich cech i postaw jak: komunikatywność, odpowiedzialność i systematyczność w działaniu, umiejętność prowadzenia negocjacji, kształtowania prawidłowych stosunków interpersonalnych, łatwość nawiązywania kontaktów, stosowanie się do zasad prawa, etyki i kultury zawodowej.

    Absolwent tego kierunku może być zatrudniony w miejscach pracy takich, jak:
    • pełnoprofilowe i specjalistyczne agencje reklamowe,
    • działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych,
    • ośrodki informacji turystycznej,
    • biura ogłoszeń środków masowego przekazu,
    • działy promocji środków masowego przekazu,
    • agencje scenariuszowe i studia graficzne,
    • studia produkcyjne,
    • agencje do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations).
  • Kwalifikacje
    • K1 Sprzedaż produktów i usług reklamowych.
    • K2 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej.
  • Zajęcia zawodowe
  • Projektowanie produktów i usług reklamowych, sprzedaż produktów i usług reklamowych.
  • Przedmioty
  • Marketing w działalności reklamowej, sprzedaż w reklamie, język obcy w działalności reklamowej, działalność gospodarcza w reklamie, elementy prawa, etyki i psychologii w reklamie, organizacja i techniki reklamy, organizacja sprzedaży reklamy, projektowanie kampanii reklamowej.


Zapisz się on-line! »
wsd
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2014 - Twoja Szkoła